Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Rozmiar czcionek: Domyślna czcionka A Większa czcionka A+ Największa czcionka A++ | Zmień kontrast

dot. wydawania zaświadczeń do Programu "Czyste Powietrze" dla osób posiadających gospodarstwo rolne

Utworzono dnia 24.08.2023

 

Przerwa w wydawaniu zaświadczenia przez gminy w przypadku osób fizycznych lub członków ich gospodarstw domowych uzyskujących dochody z gospodarstwa rolnego dotyczy terminu od 1 sierpnia jednak nie dłużej niż do 23 września każdego roku.

Wysokość przeciętnego miesięcznego dochodu na potrzeby wydania zaświadczenia o dochodach o którym mowa w art. 411 ust. 10g ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. – Prawo ochrony środowiska, w celu złożenia go z wnioskiem o podwyższony i najwyższy poziom dofinansowania z Programu Priorytetowego „Czyste Powietrze”, ustalana jest na podstawie dochodów osiągniętych przez członków gospodarstwa domowego wnioskodawcy, w:
– przedostatnim roku kalendarzowym poprzedzającym rok, w którym złożono żądanie wydania zaświadczenia – w przypadku żądania złożonego w okresie od dnia 1 stycznia do dnia 31 lipca danego roku;
– ostatnim roku kalendarzowym poprzedzającym rok, w którym złożono żądanie wydania zaświadczenia – w przypadku żądania złożonego w okresie od dnia 1 sierpnia do dnia 31 grudnia danego roku.

Dla potrzeb wydania tego zaświadczenia, do ustalania wysokości przeciętnego miesięcznego dochodu, z gospodarstwa rolnego przyjmuje się, że z 1 ha przeliczeniowego uzyskuje się dochód miesięczny w wysokości 1/12 dochodu ogłoszonego corocznie w drodze obwieszczenia przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego na podstawie art. 18 ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. o podatku rolnym, które publikowane jest nie później niż do dnia 23 września każdego roku. W związku z powyższym, każdego roku, w okresie od 1 sierpnia do dnia publikacji obwieszczenia Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego tj. nie później niż do 23 września, gmina nie ma możliwości ustalenia wysokości dochodu z gospodarstwa rolnego i nie może wydać zaświadczenia o dochodach osobie fizycznej, jeżeli członek jej gospodarstwa domowego uzyskuje dochody z gospodarstwa rolnego.

NASZA PLACÓWKA

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
w Sztutowie

ul. Gdańska 55

82-110 Sztutowo

tel./fax (55) 506 56 40

e-mail: gops@gops-sztutowo.pl

Godziny urzędowania:

od poniedziałku do piątku od 730 do 1530

Zegar

Kalendarz

Lista wydarzeń w miesiącu Kwiecień 2024 Brak wydarzeń w tym miesiącu.

Imieniny

Imieniny:

Licznik odwiedzin:

W tym tygodniu: 415

W poprzednim tygodniu: 442

W tym miesiącu: 1568

W poprzednim miesiącu: 1639

Wszystkich: 75025

NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA ORAZ NIEODPŁATNEGO PORADNICTWA OBYWATELSKIEGO

Puntk nieodpłatnej pomocy prawnej w Nowym Dowrze Gdańskim przy ul. Warszawskiej 28B (budynek Sądu Rejonowego w Malborku)

​Godziny pracy punktu: 
poniedziałek 8:00-12:00
wtorek 8:00-12:00
środa 12:00-16:00
czwartek 8:00-12:00
piątek 8:00-12:00


Puntk nieodpłatnej pomocy prawnej i nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego w Stegnie przy ul. Morskiej 11 (Dom Pomocy Społecznej "MORS")

​Godziny pracy punktu: 
poniedziałek 15:30-19:30
wtorek 14:00-18:00
środa 8:00-12:00
czwartek 8:00-12:00
piątek 14:00-18:00


LISTA JEDNOSTEK NIEODPŁATNEGO PORADNICTWA: 
https://www.sztutowo.pl/wp-content/uploads/2023/11/lista-jednostek-nieodplatnego-poradnictwa.pdf